reg nr

Ringde just någon på min annons på Volvon. Han hade typ 100 mil hit o ville veta om lacken var fin.
Jo, men visst. Den har ju dock gått 15700 mil, så visst finns det märken i lacken.
Ett uppslag på dörren från bil som stått bredvid osv.
Men om man inte kan ta det ja då får man väl köpa en ny bil?! Inte en begagnad för 69 000kr.
Jag har ju satt ned priset, varför då ens fråga hur mycket jag kan tänka mig att pruta.
Han bad även om reg nr. Visst om du kommer o tittar på bilen o är allvarligt intresserad ska du få det.
Inte per telefon.
Varför ska jag ge ut detta? Motivera?!
Vad ska man med det till?
Han påstod nu att jag hade trixat med mätaren o skruvat tillbaka den. Jo men visst säkert.
O hur ska han kunna se detta genom reg nr?
Gissar att det var detta han var ute efter
 

Vägmätarställning: 130826

Senast godkända besiktning: 2007-04-10
Besiktningstermin: 2008-12-01 -- 2009-04-30


Men nu har den ju gått betydligt mer än så, givetvis.

Man kan i fordonsregistret även se om det finns kreditgivare.
Vilket det inte finns på någon av de tre bilar som står registrerade på mig, då alla tre är betalda.
Skulder skaffar man sig inte på förbrukningsmatriel. Jo, jag ser bilar som förbrukningsvaror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0