Påfyllning

Har varit med Linus hos tandläkaren på förmiddagen. Ett hål, såklart. 20 aug. ska detta lagas.
Måste nog köra igång tvättmaskinen oxå.
Har ringt runt o kollat upp vad det kostar att fixa AC´n på Renaulten. Har hittat någon som läcksöker o fyller på för 800 kr. Yes!
Volvo ville ha 8-15 000kr.  Bilfirman drog av 10 000 om den inte fixades.

Måste lösa helgen snart oxå. Å ringde o kolla om jag kom innan, vill ju så gärna men tiden räcker inte till.
M har äntligen bestämt sig för att åka till Trosa o kompisarna i helgen, träffa familjen. Jag tyckte att han behövde detta o har tjatat. Familjen likaså. Nu hade han pratat med kompisen o tänker nog stanna där.

Jag o barnen åker på studentskiva vid 13 o träffar min släkt, barnen får stanna där sedan då mina föräldrar är där.
Jag tar pendeln kl 15.08 o svängen förbi hos Å. Vi ska ju vara på jobbet 16. Hörde någon om Champagne på kylning. Mmmm min favvis. Smörgåstårta på båda ställena.

Bara att bilen skulle behövas lämnas i Hogstad under eftermiddagen. Pappa?

Tar pendeln hemåt framåt kvällen så jag är pigg dagen efter! Börjar 12.20, åker nog in 11.08. Sover hos mor & far så jag hinner umgås med barnen på förmidagen i a f. Hoppas sedan på att M. inte super skallen i bitar utan kan plocka upp dem framåt eftermiddagen.

Jag åker Kalmar först o tillbax o sen Västervik o sover. Blir väl att skjutsa hem en o en annan festivalbesökare.
Slutar vid 9 på morgonen.

M. skjutsar Madde på ridlägret till 8.30. Linus får vara ensam tills jag kommer.
Måste sen kolla med L. hur vi ska lösa skjutsarna i veckan. Jag kan ju hämta mån, tis ons.
M kan skjutsa på morgonen alla dagar, tors behövs ju inte då de sover över.
Problemet är hem tors. Tror A-L ville åka o kolla lite då det är hopptävling det sista de gör.
Skulle oxå vilja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0