Öl o fotboll

Det är vad gubben föreslog nu. Inte en chans!
Undra vem av oss som sover först? Jag som gick upp kl 04.00 imorse eller han?
Kom till jobbet vid 5.15 tog ut sifo i väntan på förare(codriver). Testade på skoj om min inloggning från föregående jobb fúnkade fortfarande att ta ut order på det gjorde det kan jag meddela.
Yippi. Y1 till Kalmar!
Inte kul, i kundens perspektiv o inte heller i kaffesynpunkt. Men så mycket roligare att köra.
Kan vara för att det är mer hemvant.
 Massor av folk var det.
Tanken var Y2 hem, vilket ändrade sig på väg ner. Y2 orna som fanns på plats skulle multas o köras hem i ett tidigare tågläge. Vi fick lov att hålla tillgodo med Y1 hem igen.

Var på Hanssons o åt lunch. Ett varv på stan o sedan på´t igen.

Hultsfredsresenärerna ökar i antal för varje vända. Bävar lite för att skjutsa hem alla dessa på söndag. Min första egna o jag vet redan nu att det blir fullt o dj..ligt.
Fick mezz nyss med frågan att jobba x-tra i veckan. Kan bara måndag, så det får väl bli det då. Har lite svårt att köra två tåg samtidigt, hur gärna jag än skulle vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0