Bilen



Ringde just från bilfirman o nya bilen har kommit. De ska fixa lite grejer på den bara.
Jag har några dagar till på mig att sälja mina oxå. 
Ska hämta den på Torsdag efter jobbet kl 13. M har ju semester nästa v. Så då kan vi snurra till det med bilar.
Har ju en stående hos mor&far igen. Idag ska jag ringa o kolla om det är två tågset som ska till Linköping så jag kan förbereda mig o åka tidigare + kolla om det är ett som ska in i kväll så jag vet om jag kan ta bilen direkt till Motala igen.
Annars börjar jag 13.13 med att åka buss till Motala. Alt åka bil direkt o vara där till 15.  
Dags att sätta fart medandra ord.

Kommentarer
Postat av: Karin

ah så var det ja:)

2008-06-26 @ 10:43:39
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0