Bilaffärerna

Var förbi bilaffären idag igen med nästa bil.
Fick i a f ett skapligt bud, men då är det en sak som måste fixas först.
Har köpare på mejlen oxå. Deras schema hade kört ihop sig idag annars skulle de kommit förbi. Jag jobbar 15-20 imorgon. 05.20-16 torsdag så vi får se om vi kan få till det.
Ledig fredag men massor bokat, tandläkare o röntgen o sånt.
Blir jag av med renaulten så är ju inte behovet av att byta längre akut.
Då kan jag ju spara mina slantar istället.
Fast M. tyckte nog jag kunde byta i a f, men nu tvekar jag.
Vet ju av erfarenhet att nybil sjunker i värde fort. Hellre 06:an micra cab för 60 000kr mindre. Men den är ful enl M.
Jag vill ha råd???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0