Äventyr

Handlade på coop på hemväg, vilken miss att åka ut ur Lp vid 16. Vet ju att det blir köer.
Landade hemma samtidigt som Madde kom från ridlägret. Hon fick åka med Lina både dit o hem idag.
Linus kom gående från fritis strax där efter. Plockade upp varor o var till frysen o bestämde kvällsmat. Chicken nuggets o pommes.
Ringde L. hon kom förbi, men hade slarvat bort sonen, så vi gick ett varv för att leta efter honom.
Hittade ingen så jag gav upp o gick hem. Hon fick leta vidare.
Lagade mat. Letade liggunderlag åt Madde.
Skjutsade tillbaka henne till ridskolan med packning för övernattning.
Kom nyss hem igen o har sedan dess suttit här. Bara ett avbrott för mamma ringde o talade om att de kommit fram. De har gett sig av på äventyr.

Skulle ner till Hyssna för att hämta nya husbilen. Tog bussen på eftermiddagen o blev hämtade i Borås av pappas systers karl. Så de var o fiskade just nu med mitt kusinbarn.  Någonstans i Kinnatrakten.
Imorgon blir det nog en tripp till Ullared, så jag måste grunna på om det är något jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0