Ren lathet

Det är nog vad jag lider av just nu.
Borde göra en massa:

Renbädda
Plocka ur diskmaskinen
Städa
Stryka
Starta ett par maskiner tvätt
Fixa lunch
Packa lite
Städa husvagnen

Men här sitter jag som vanligt o allt runt omkring mig förfaller.

Är ju bara så less på allt.
Allt går sönder o förfaller.
Poolpumen tex, köpte ju ny förra året. Nu drar den inte runt vattnet, men den funkar. Vad är problemet då?
Köpa ny? Garanti? Gick nog ut veckan innan den gick sönder typ.
Batteriet till Gräsklipparen- slut.
+ allt annat som känns B.
Att vädert är grått o trist antar jag bidrar en hel del.

Men om jag gör allt det där nu! Så kan jag ju vila sen, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0