Packa

Åh, vad det är tråkigt att packa.
Igår kväll städade jag Linus rum innan jag tillslut kom i säng.
Sov någon timma o vaknade sedan till. Var bara så nyfiken om jag skulle få lön, att jag var tvungen att gå upp o logga in.
Oj, är ett milt uttryck. Man kan få lön utan lönespec.
Undra vem som blev utan istället för jag fick nog både min egen + någon annans. Kan ju inte kolla då jag som sagt inte har fått någon spec. Att det skulle bli mycket trodde jag ju men så här. Nej det måste vara fel.
Fick ju lika mycket i Maj oxå, men då var det ju slutlön, det är det ju inte denna gång.
Hoppas posten snabbar sig mer idag.
Jag måste ju åka till jobbet vid 11.30. Skulle gärna vilja veta om allt dett är mitt, innan jag rör något.

Har hunnit hänga en maskin tvätt, nästa är visst oxå klar nu.

Borde packa till barnen so ska bli hämtade om en timma.
M kollade över cyklarna igår, tror jag.
Imorgon förmiddag jobbar M. Solen lockar visst. Men borde oxå stryka o packa lite till nästa vecka oxå.
Mamma skulle ta med en av deras väskor idag, så nu går det ju att packa mer.
Orka, är ju en vecka kvar. Men vill ju gärna ha koll. Allt rent o struket osv.
Inte tvätta sista dagen.
Jo om det ska vara så här varmt hela veckan, så lär ju det bli en maskin bad kläder.

Pool temp morgon: 23 grader.

Kommentarer
Postat av: Glad Prick

Tomten kan tydligen dyka upp även på sommaren :) Hoppas att allt är ditt. I så fall: shoppa loss!

2008-07-25 @ 09:51:51
URL: http://www.metrobloggen.se/inaktiv
Postat av: Bara Jag

Önskar dej med en trevlig dag =)

Hoppas pengarna är dina ;)

2008-07-25 @ 09:54:25
URL: http://metrobloggen.se/baarajag
Postat av: Emelinda's blogg

Här är det tydligen vanligt att man får specen efter man fått lön. Men denna gång fick jag faktiskt specen redan i förrgår :)

2008-07-25 @ 15:07:45
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0