Kalmar väntar

Sängen först så klart.
Börjar bli läge för denna väl. Ska ju upp o jobba imorgon. 7.17 börjar jag nog. Dvs måste åka senast 06.40. Upp 06?
Kalmar med elev. Slutar förhoppningsvis vid 16.30. Känns just nu som om det inte är att ge sig 17 på. Vad gör man då? Telefon nr till tillfälligt fritis hittar man var då?
Linus ska hämtas 17.30. Madde ville nog till kompis. DVS M får skjutsa även henne på morgonen o jag hämta på eftermiddagen. Hoppas det går bra för dem. Har inte ens frågat. Vet att de sen ska upp till Dalarna på o-ringen. När är det? Nästa vecka?
På fre är Madde ensam igen hela dagen. Om inte jag kan få smita igen, vi är ju två på turen o en av oss borde ju kunna gå hem när vi är tillbaka i Linköping. För växla klarar man ju själv. Hm. om jag vågar vara så fräck. Jag är ju lite för mesig i dessa lägen o gärna erbjuder andra att gå. Vi har båda ledig helg efter. jag har inget planerat eg så för den skull kvittar det ju. Det är ju mest för Maddes skull.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Sov så gott då:)!

2008-07-16 @ 22:40:55
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: viktoria

Tacktack :)

2008-07-16 @ 22:44:38
URL: http://wikkitoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0