Johannamarken

Härligt väder för marknad!
Ska försöka komma iväg så snart som möjligt. Innan det blir för varmt.
Lunchar hos mormor idag.
Har inget speciellt jag ska handla, vill bara gå o glo.
Jo, soppåsar och bröd.

Sen blir det hem o packa åt barnen, som ska med mormor&morfar i husbilen i helgen o cykla utmed Göta Kanal.
Själv jobbar man ju.

12.20-20 Fre Kalmar
15.30-20.30 Lör Västervik

20.00-07.30 Sön-Mån Hultsfred
Ledig tis
Natt 20-07.30 Ons- Tor och Tors - Fre. Hultsfred, om det kommer att gå tåg?!
Sen är det semester.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du o jag skulle ha jobbat ihop imorgon, men eftersom det är min sista dag före semestern så fick jag jour ist. Vad synd!! :(

Men såg att du får åka med Jessica A ist, o det är ju skoj!

Tack för kommentaren ang resan!!



Krrraaammm



2008-07-24 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0