Första lediga

Idag är första lediga dagen jag har hemma i Juli. Jo jag var ju ledig 5-6e oxå men då drog vi ju till Skara.
Ska idag bara vara tänkte jag.
Pratade med en kusin igår, så fr väl se om hon o grabbarna dyker upp möjligen.
Men måste nog ta tag i både tvätt o stryk o annat.
Rätt så ok ser det nog ut f ö. M har ju haft semester i två veckor.
Hans föräldrar passade på att komma på besök i helgen när jag jobbade. Så det blev lite fart på honom i fredags.

I  morgon råkar vi visst vara lediga båda två, så då blir det väl en tripp till Linköping som det ser ut just nu.
Linus vill till JAMshop det var visst en o annan sträng som saknades. Så då passar vi väl på när han ändå vill åka någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0