Dag2

Vaknade x antal gånger under natten fattar inte att det ska vara så svårt att sova.
Var uppe vid 6 tiden. Frukost buffén hade jag hört talas om. Den höll precis det som lovat. WOW!
Våffla till frukost, mmm.
Ner till tåget för klargöring. Som vanligt ca 10 min innan man egentligen börjar av ren självbevarelse drift... Hatar att vara sent ute.
Iväg i tid. Fortfarande signalfel i Mörlunda så då blev vi sena.
Detta varv kom vi bara till Vimmerby innan vi byttes av o fick lov att vända neråt igen.
Samma signalfel igen.... så j..la segt.
Landade ändå i Kalmar bara 2 min sent. Gick till McD o tog oss varsinn Big Mac jr + glass.
Sen var det bara att sätta fart på allt igen.
Kom till Blomstermåla o fick invänta möte, som var sent pga samma signalfel o andra möten så klart.
Tappade ytterligare tid o var 16 min sen in till Linköping. Så trött så jag inte höll ihop ens.

Landade på golvet i fikarummet en stund för att pusta ut.
Tog mig sedan i kragen o gick mot bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0