velpotta

Nu har jag en timma på mig att bestämma mig o göra mig i ordning för jobbet.
Börjar 18.50. Med en passresa. Måste alltså ta bilen till Nässjö för att åka x2000 till Norrköping. Urdumt. Kan ju ta pendeln 21.00 istället för att åka nu 17.00. Men problemet uppstår då i natt. Kl 01 i Nässjö norrut går inte så många tåg, utan då går första 05.11. Är det värt att sova på soffan 01-05 för att slippa åka nu 17 o slippa ta bilen? Jag är i s f hemma 06.30 istället för i detta väglag 02.30.
Så mycket trafikolyckor som det varit idag så lutar det ju åt detta.
Men om man bara tar det lugnt så borde det ju gå. Man måste väl vänja sig om det ska vara så här ett tag nu.
Jobbar ju tack o lov inte så mycket. Ledig igen till tisdag kväll sen.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hehe, nej då... jag lever. Jobbigt att blogga från mobilen bara.

2008-01-03 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0