Turkiet

Jag blev hemma o tar pendeln. Känns inte ok att ge sig iväg med bil två timmar innan man börjar.

På detta vis hann jag ju oxå få ett trevligt mejl.
Vår bokningsbekräftelse som vi väntat på.
Vi hade kollat på Nazars hemsida o letat priser. Där fann vi att resan nog skulle gå på 41,000kr ett annat som vi spanat på skulle kosta 53,000kr. Så vi hade inte en aaning om vad vi bokat.
Men nu kom det då 33,000kr för två veckor på lyxhotell. Helt ok.
Åker 2/8 o hemma igen 16/8. Jag lyckades dessutom pricka rätt semesterperiod.
Bara Mattias som ska lösa sin. Jag har semester v 31-34.
Åh va gött att ha något att se fram mot.
Hoppas våra Gällivarevänner från förra året hakar på.
Lr är det några andra som vill med?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej va kul med skidor! :D

O ännu roligare att åka på semester ;D

2008-01-04 @ 10:48:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0