Surkart

Var som jag misstänkte Mattias blev sur när jag talade om att jag tänkte byta jobb. O undrade om jag verkligen tänkt igenom detta. Som om jag tänkt på annat sista tiden. 
Jag kommer att tjäna 1500 mer i månaden. Kompaktare schema förre timmar borta totaltid.3 Mil kortare resa enkelväg. Motorväg istället för skogsväg.
Linus har terrat mig med Eddie Meduza från You tube hela eftermiddagen. Men lite sömn fick jag allt ihop i a f. Ska nog gå det här. Imorgon slutar jag redan vid 05 o då är det mörkt när jag kommer hem förhoppningsvis lättare att somna då än idag.
Sen är det ledigt fram tom Måndag då det är dags för en utbildningsdag. 8-16.
Funktionskontroll- min favorit.INTE! Har gjort denna utb 3 gånger 04-05. Borde kunna det. Men tycker ju den är så tråkig. Hade nog fel lärare första gången som förstörde.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0