Serverkrasch

Har i a f startat ett par maskiner tvätt till idag. Diskmaskinen är klar att plockas ur när det svalnat lite. Dammsugningen är klar. Torka golv, ska göras lite senare, så det verkligen känns att det är nystädat. 
Toaletterna skurade, ajaj alla miljövänner, ledsen det blev klorin denna gång, ville att det verkligen skulle bli rent.  Avskyr smutsiga,äckliga toaletter.
Mattias var duktig o hjälpte till imorse. Han vek sin egen tvätt. Lät den sen ligga kvar i fotöljen i vardagsrummet.
Gästerna kommer nog innan han kommer hem- ska jag ta o lägga in det o rädda mig själv, att det ser snyggt ut. Lr ska jag låta det vara så att han får göra det själv?
Har plockat upp o undan i hallen, shit va skor vi har, alla har väl alla framme oxå. Träskor o sandaler vem går i det nu? Har plockat undan så det i a f gå att ta sig in genom dörren. Men samma sak där MATTIAS SLIPS SOM HAN HADE NYÅRSAFTON ligger kvar på hyllan. Ska jag lr ska jag inte. Vill ju ha snyggt nu o då får jag väl lov att plocka då. Men jag är så dj..la trött på att vara hushållerska.

Det är hos oss som på Telia- vår serveransvarige har sagt upp sig o slutat men ingen har upptäckt det o ersatt denna person. Gissar att det slutar med serverkrasch här oxå.

Nu är det postläsningstid, alltid spännande- trillade ju in oväntade pengar igår t ex. Sån tur att man har ett jobb.
Men idag är det väl bara räkningar istället kan man tänka. Kanske ett o ett annat födelsedagskort om Madde har tur.
Sen är det fixa till semlorna som gäller. Torka golv o plocka in mer tvätt. Måste kanske klä mig o snygga till mig något idag oxå om det kommer folk. Det är jag ju inte van vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0