Långpromenad

Hoppade upp vid 9-tiden igår. Väckte barnen för att försöka få en bra dygnsrytm igen. Ringde L. Vi hade pratat om att gå ut o gå. Hon var inte hemma. Så det fick bli strykhögen så länge. Den var enorm, jag sparar ju gärna på detta. Men den försvinner ju rätt fort när man väl sätter fart. När jag var färdig, ringde L. Så vi gick ut på rask långpromenad. Kom upp i 10150 steg i a f.
Mattias tvättade bilar, när han väl kom upp. Madde slöade hela dagen.
Linus slog in paket o var iväg på Kalas på Busfabriken kl 12-16.
När jag kom hem somnade även jag på soffan då de som var hemma redan befann sig just där.
L. kom förbi en gång till på kvällen o tog en kopp kaffe. Pratade med mor i telefon o försökte räta ut min beslutsångest ang om jag ska våga byta jobb lr inte. Tänkte diskutera saken med min arbetsledare idag.
När vi väl lagt oss, läste för Madde en stund. Så kom ett mezz. Nu har det ju hänt grejer igen...Nej det var inte jag denna gång heller. Men antagligen en kollega från samma ort.
Fastnade då på msn o chattade med E. + C. Så klockan hann väl bli 23 innan jag kom i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0