Fredagen

L. ringde precis när jag tänkte tanken på att gå ut en sväng. Så det fick bli en lång promenad. Träffade Å. på vägen som ska flytta in ett par hus bort på gatan snart. Hon hade inskolning på dagis. Diskuterade husets skick mm. De skulle bara frächa upp o ta bort heltäckningsmattan o tapetsera något rum, bara göra det beboligt m a o . Tycker det låter sunt. Renovera o sånt är ju bättre när barnen blir lite större. Det är ju i a f min inställning.

L följde med hem o vi drack kaffe o kollade på Bilderna på hotellet vi bokat.
Om man går in på Nazar multimedia så finns det en massa bilder o film från de olika hotellen.
Vi gjorde ju en förhandsreservation veckan efter vi kom hem i aug på det som vi bokat nu. Verkar bara finnas sviter kvar om man provbokar via nätet nu. Men man kanske kan hitta annat om man ringer till dem. Eller att det dyker upp rum när folk som förhandsbokat inte vill ha det de bokat. Det har ju även dykt upp ett nytt hotell i Kusadisi som verkar läckert. Aqua fantasy

Nazar-Aqua-Fantasy-2006-011.jpg
Detta skulle vi nog kunna tänka oss till nästa år. Men då får vi nog spara rejält. Om vi ska lyxa ytterligare ett år. Detta fanns inte på hemsidan när vi gjorde vår förhandsreservation vad jag vet. Tror det har tillkommit sen dess.
Men så var det ju den långgrunda Incekum stranden vi ville testa. 

Aqua side ser inte heller så dumt ut så vi kan nog hålla på ett par år...

L gick hemåt efter någon timme. Antar att jag blev tråkig när jag hamnar vid datorn o visar en massa hon bara kan drömma om. Jag skulle ju så gärna vilja kunna hjälpa henne. Men det går ju inte att försörja någon så. Hon måste kämpa själv. Det gör hon verkligen. Jobbar o står i o har en son med ADHD, ensamstående.

Madde ville ha kycklingfilé till kvällen så det fick det bli.
Mattias gick o lade sig vid 20 tiden. Jag o Linus kollade på let´s dance på ett öga. Madde gick till sitt rum. Datorn o TV´n på ett öga var, misstänker jag. Linus ville ha låtar till sin mobil. Det funkar inte med sladden till den så vi måste lägga in dem på min mobil o sen bluetooth över till hans. Låtarna lade sig sen i fel mapp så det var ett herrans liv innan detta var fixat.
Fick barnen i säng vid 22.30. Somnade hos Madde. Vaknade upp vid 02 o gick o lade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0