Fler än jag som är snåla

Madde kom just hem o berättade om gårdagen. De var ju på Disney on Ice. Madde skulle gå med en kompis o bli bjuden av hennes mormor. Kul. Men kompisen blev sjuk o kunde inte gå. Mattias ringde då mig o undrade om de kunde gå o visst kunde de det. Det är ju kul om han kan göra något med barnen. Men sa jag du ska ju inte betala fullt pris. Utan bara typ 200 kr.
Madde säger nu att han fick betala 490 kr för tre biljetter. Han fick alltså även betala Maddes + alla serviceavgifter. Helt sanslöst. Vad skulle de annars gjort. Kastat biljetterna ju. Faan att folk inte kan vara lite justa.
Vet ju att det hade blivit ramaskri om Madde inte fått gå så jag antar att Mattias inte hade något val.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men va dålig stil av dem att inte låta Mattias köpa dem för mindre!

2008-01-28 @ 17:45:26
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0