Tisdag

Sov länge.
Skulle sen starta min mobil. Den var stendöd. Testade att sätta den på laddning, verkade inte heller funka. Satte i usbsladd. Inget ville hjälpa. Tillslut åkte jag in till Telenorbutiken. Killen där tog bort batteriet satte tillbaka det o strtade den. Åhh.. jag blåst brunette... Jag fick bara inte upp luckan o bort batteriet. Sitter stenhårt.
Hem o plockade lite tvätt. Var med Madde på ridningen.
När Mattias kom var det dags att åka o jobba. Var till Hallsberg. En timma rast o så hem igen.
Måste ju retas lite med killarna oxå. Då jag inte bryr mig ett dugg vilket lok jag kör, för jag bara ser det som jobb. Jag hade 1290 hem! Det sista orange loket.
Kom just på att för att vara så lite intresserad måste jag ju erkänna att jag varit här. The National Railway Museum in York, England.
 Var hemma tidigt. Något jag kommer sakna när man kör persontåg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0