Shopping

Idag blev det en tripp till stan.
Lämnade in min klocka för batteribyte, fick den av mamma o lillebror när jag tog examen från lokförarutbildningen då man är tvungen att ha klocka som lokförare.
Handlade kläder till Märta:







Byxor till barnen, kommer ett par till, mamma hade oxå en kupong så hon skulle köpa ett par oxå.

Så mutor till Mattias. En boomerang skjorta + tröja i samma märke + en annan skjorta.
Blev lite konstigt upplägg på detta. Då datorn som vanligt inte vill vara med. Fick 75 fönster öppna varje bild jag skulle lägga över från telefonen. Fick börja om från början hela tiden. Knasdator. Men det är väl något virus lr någon Spyware, trojan lr skit.
Testade även Mozilla, men då funkade det ju inte alls. Allt verkar låst på vår dator. Inte heller Maddes dator funkar. Där kunde jag inte lägga ut det på nätet då detta var spärrat med lösenord som jag inte kan. Hallihallå va kul detta är.
Som en fånge- inlåst och övervakad!

Kommentarer
Postat av: M

Tack min älskling.

2008-02-12 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0