Ironi

Så klart jag var ironisk, när jag skrev att jag är bäst. Nej det är inte så jag ser mig, visst inser jag att jag har fel o brister oxå. Synd att inte svärmor ser detta. Jo, hon ser ju fel o brister o tydligen inget annat.
Just nu är vi på sandlåde nivå. Jag ska minsann ringa till din mamma o berätta... jag ska ringa till din bror o fråga...
Gör så, vad jag bryr mig.

Kul att få höra att hon länge letat något positivt med mig o inget hittat, den visste var den satt!
Synd att E. sitter o tjuter över att få höra detta. Det var ju du som ojade dig över hur ni skulle ro detta i land på fm.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Är det någon som är patetisk så är det väl ändå du. Ge dig människa, förstår inte hur du orkar ens! Jag lägger ner ännu en gång och hoppas du gör lika så. Jag är trött på ledsamheter i släkten! Slutdiskuterat, kommenterat och bloggat om allt sånt här.

2008-02-15 @ 20:48:24
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Lena

Hur i hela världen kan du tro att det är okej att hänga ut sin familj i en blogg på detta sätt, och sen inte alls förvänta dig någon reaktion. Ta problemen mellan två ögon istället för att omskriva dom så här, det blir bara pinsamt. Jag har läst den här bloggen ett tag och ja du verkar vara en riktigt negativ människa som inte uppskattar det du har. Enbart kommentarerna om din man får en ju att undra vad du är för människa som är så nedlåtande mot din respektive.

2008-02-16 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0