F-kassa

Helt underbara!
Ringde just o undrade om jag inte skulle skicka in min inkomstuppgift som jag tvingade psf fylla i för ett tag sedan. Den råkade bli liggandes här. Tänkte att det inte var någon idé. Jag begärde ju VAB i september då Linus hade löss. Lappen som skolan skulle fylla i är helt väck, orka fixa den då. Jag hade alltså helt kopplat bort detta o såg dagen som en tidsförkortningsdag extra, dvs helt obetald.
Nu ringde de för att påminna mig om att jag kunde få ut pengar... Om jag bara fixar in lapparna denna vecka.
En från skolan o  den jag har här från jobbet.
Underbart när det är åt det hållet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltid bra när man kan få lite extra pengar.Synd bara att det ska behövas så mycket papper från alla håll.

2008-12-08 @ 11:25:53
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: Ingela

F-Kassan är en formidabel inrättning helt enkelt!

2008-12-08 @ 21:11:19
URL: http://www.nogg.se/pepparkaksgumman
Postat av: Skattebetalare

Ja det är ju förskräckligt att man ska behöva fylla i så mycket papper för att komma i åtnjutande av en förmån som betalas av "någon annan".

2008-12-08 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0