Vk

Ja då har man skickat ett fordon till Motala, växlat in nästa o sedan ut igen en timma senare. Tagit hand om en Y1a o växlat in så en annan fick rast.
Snart dags att gå ut o köra "på riktigt".
En tjuvindikering får vi hoppas för hög kylvatten temp o mult fel blinkade när jag växlade in fordonet jag ska ha.
Sista ner som jag skulle byta med i morgon bitti är inställt.
Ska köra två varv imorgon när jag kommer upp innan man får gå hem.
Så segt. När man väl är här vill man ju bara hem. Då ska man ner en gång till.
Tågvärden fick ju ut o åka buss idag. Jag brukar inte skicka mina tågvärdar med buss speciellt ofta annars.
Så nu hoppas hon på tåg.
5 min kvar.
Förebyggande toabesök o sedan ut.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0