Struligt!

Barnen drog till lekparken. O jag blev kvar.
har fortfarande inte orkat ur uniformen. Måste nog ta tag i det snart.
Hann handla lite på hemväg. Snabbis på Maxi.
På vägen hem ringde en kollega o fd klasskompis från KY som jag inte pratat med på länge. Kul att höras ibland ju.
Jobbyte på G där. Blev tyvärr avbrutna av tut i mi lur. Med tanke på att barnen var ensamna hemma så valde jag att svara.
Hm... jobbet så klart. Varför ringer d på privat mobil när jag har en företagsmobil nu mera..?
Suck. De vill att jag kör senare hem från N imorgon. Men å en fredags eftermiddag i N så trevligt. INTE!
Vet inte hur jag ska lösa det. Ska lura lite på det. Vill ju inte att Linus ska behöva få en sen fredag på fritis eg. Ska han få gå hem till Madde? Fixa någon som hämtar dem? Mamma eller A-L?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0