Jour

Kors, så mkt personal så jag har jour. Är detta möjligt?

Jo´rå än så länge har jag fått sitta här. O förare finns till nästa tåg oxå, så det blir ytterliggare stolsnötning.
Tack o lov för Facebook.
Kaffekopparnas antal är än så länge bara 2 st. Men vet ju att det kommer att bli fler.
Sova en stund kanske? Nej, orka leta upp ett ledigt rum.
Tidningarna blev ju nedpackade så kanske senaste Amelia ska bli lite bläddrad i.
Har hunnit gå genom mejlen som kommit medan jag varit borta o kollat pappren i facket.
Vad mer? Koll på vad man gör resten av veckan kanske?
Månadslista för sept var klar, den kanske man skulle spana in. Så det fanns lite kvar att göra.
Tror nog att tiden går att slå ihäl idag oxå.

En fågel viskade verkstadsbyte i örat på mig i går o det var visst sant. Blir mer tid i Nässjö i stället för Motala.
Vet dock inte hur turerna kommer att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0