Vart tar tiden vägen? shopping

Oj, nu var det flera dagar sedan jag skrev något, beror ju dels på plattformsbyte på blogg.se och dels på att jag har varit i Jönköping.
Mamma o pappa kom hem med barnen i lördags vid 13.30 och plockade istället upp mig. Så for vi mot Jönköping. Kom till Faster o Farbror vid 15-tiden, fick fika o tjötade lite. Vid 16-tiden drog kusinen o jag där ifrån mot A6. Fick många förmaningar om att sköta oss... kändes som man var 14 år igen lr något.
Shoppade en topp på H&M, då jag inte hade bestämt vad jag skulle ha på mig. Glitterögonskugga och en foundation, Max Factor Colour Adapt.
Klicka för att stänga fönsterLoreal ColorAppeal Platinum ögonskugga (#Silvrig)+ en viva la diva guldglitterskugga + långa öronhängen.



Lyckades just slå min:


I badrumsgolvet. SÅ DET ÄR VÄL BÄSTA ATT TA DAMMSUGAREN o skrubba lite.
Attans oxå, trodde den skulle räcka till i Augusti då vi far. Mer shopping blir det nu då...
Vad ska man hitta på i stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0