Uppsikt i rörelseriktningen

Så var det det hette va?
Det man skulle ha..
Tror det står på hemsidan o på varenda papper vi fått senaste året.
Om jag nu har läst linjeboken rätt, Pratat med fjärren i Malmö dessutom. Så går det inte att avgå från spår 5 utan jag måste in på spår 4 igen. Hur gör jag nu detta?
Har pratat med transportledningen för att få någon mer syn på det hela.
Det går inte ensam, om man inte har lok med radiostyrning, vilket jag inte har.
JAG TÄNKER INTE BACKA!!!!
Inte med 4 turer kvar på detta företag! Det kan de bara fetglömma!
Har jag klarat mig så här långt utan tabbar så tänker jag fixa de sista 4 dagarna oxå.
Utan att bryta mot reglerna.
Hur tänkte de två som jag pratade med i eftermiddags att jag skulle lösa detta? Vem har bestämt detta?
Kan inte släppa detta förrän jag är hemma gissar jag.
 Har rådfrågat en Fd ins o en kollega på plats. Båda säger samma. Följ reglerna.
Precis som jag tänkt.
Men som vanligt kommer jag ju bli besvärlig o en osmidig surkärring.
Kommer att få hjälp, för man får stoppa ett tåg, om jag har något i närheten när jag närmar mig.
Bara att den jag tror kommer att, i bästa fall, ligga bakom, är den jag först frågade om råd. O han anser ju att detta är planerad övertid för hans del då. Eftersom arbetsledningen visste om problemet redan på eftermiddagen.

Satans huvudvärk har jag på detta!!!!

Kommentarer
Postat av: C

Du gjorde rätt!!

2008-04-23 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0