Tack snälla ins.

Fick just ett trevligt samtal från jobbet. PSF undrade om jag kunde tänka mig att vara ledig imorgon.
Hade ju volontärtimmar att ta ut som annars antagligen skulle brunnit inne på Lördag när jag slutar min anställning. Ledigt med betalt blir det alltså. En ins ville ha min tur. För examination.
Bara torsdagen kvar att fundera över nu. Ett av tågen är bara inställt än så länge, Så jag måste visst jobba som det ser ut just nu. Så himla trist att köra 8 mil för att flytta vagnar 4 mil o så ensamt lok tillbaka för att ta bilen hem 8 mil. När man vet att ingen kommer att ta hand om det ändå.
Så har jag ju en tur till Fre- lör.

Har räknat o vänt o vridit på nya schemat ytterligare.
Om jag får gruppen som jag vill kan jag genom att plocka bort 42 timmar, jobba 85%
Får jag den andra måste jag plocka bort 90 timmar för att bli nöjd o då hamnar jag på 75%
Det skiljer ju då ca 1800 i lönekuvertet oxå. + Att de får det tufft att få mina bortplockade 90 timmar att gå ihop.
Om jag får den grupp jag vill måste jag åka bil 16% av gångerna, på den andra ca 20%.

Kan ju nu bara hoppas att alla de andra vill ha långlediga helger för det är ju det som talar för den grupp jag väljer bort.
En x-tra ledig söndag + alltid sluta tidigt fredag innan ledig helg o börja sent måndag, + en ledig måndag tom.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad ska du hitta på när du är ledig då?

2008-04-28 @ 18:13:47
URL: http://amandasvita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0