Solen

Åh, när kusinen skrev att hon skulle ta en glass, Blev jag oxå sugen, men orka åka för att handla glass, nej.
Men ut i solen flyttade jag mig i a f. Kom på att Datorn är flyttbar o nätverket är trådlöst så varför sitta inne när man kan njuta i solen.
Har fått på potatisen till kvällsmaten, blir fläskkotletter till. Hoppas gubben kan köpa hem en liter mjölk oxå, tänkte inte på det igår. Linus kan ju dricka massor ibland o så köper man massor o då går det helt plötsligt inte åt mycket alls. Väldans variation på det där. Madde o jag dricker ju inte mjölk alls. Hon tar o´boy ibland, men inte ren mjölk. Då tänker man heller inte på hur mycket det finns oftast.
Åka x-tra för en grej lr två, går fet bort. För oftast blir det mer än vad man tänkt sig i korgen.

Så bra batteriet var. 30 minuter sedan varnade det. Så nu är jag inne igen. Lite sol blev det väl i a f.
Måste försöka blunda en stund oxå.
Ett nytt lager med Sally Hansen nailgrowth blir det oxå.

Kommentarer
Postat av: Danni

Åh, nu blev jag sugen på glass ju :P

2008-04-04 @ 23:50:48
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0