So far, so good

Dagen har startat lite bättre än vad den gjorde igår. M. började 6.30 hade ställt alarm till oss så vi gick upp 07.05. Fukost o kläder utan problem. Skjutsat iväg barnen till skolan precis nyss. Kaffet puttrar.
Har tagit fram vaxburken. Solen tittar fram så då är det väl dax. Ja benen alltså, nej inte bilen.
Klipptid kl 10.00. Bara topparna inget drastiskt denna gång. Sist jag började i Linköping september -00, hade jag långt hår innan, samma dag som intervjuvn kapade jag allt o blev stubbad. Nu vill jag dock ha kvar mitt långa hår.

Måste hitta på någon kvällsmat igen oxå. Igår lyxade vi ju o köpte revbensspjäll + räksallad + franskbröd, då vi handlade på kvarnen. M kommer nog 16. Jag ska iväg 19. Får väl ta en sväng ut i frysen innan jag åker.

Nu ska jag sätta fart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0