Rida

Så har Emil blivit hämtad o vi har hunnit varit på ridningen.
Emil har åkt skateboard, det gäller att börja i tid. Vi låg dubbelvikta av skratt. Han höll sig i o åkte iväg, föll så klart av.
När han drog Linus elgitarr över golvet fick jag nog, sa till honom att han gärna fick spela men att den skulle ligga still, då blev han ledsen. Dags för sömn precis lagom, så vi tog en tupplur i min säng, han slockna direkt.
A-L och Ärtan kom o tog en kopp kaffe innan ridningen så vi fick se henne också, så stor hon blivit ja ärtan alltså inte A-L, hon är 8 v idag. Hon är med o "pratar" o ler. Fick bilder på mejlen, dock i andra datorn då mejlen i denna, inte vill vara med idag.

Hoppas ingen försöker skicka någon viktig information på denna. Webhotellet är tydligen betalt, sen har de ändrat någon siffra i ordernr, o skickat fler fakturor, återkallat dessa o så stängt av allt. Lite snopet.
M. meddelade dem detta imorse o trodde det skulle lösa sig under dagen. Tror dock inte det funkar än. Tur att man har fler att välja på.

På ridningen fick vi papper om ridläger. Hopas vi kan lösa det praktiskt runt detta så Madde får möjlighet att vara med. Lite väl dyrt kanske men va 17. 1450 kr för 4 dagar. Midsommarveckan.  Ridning fm, teori, lunch o bad eller annan aktivitet på em. Jag kommer ihåg att jag hade kul när jag var iväg. Ska man bara uppleva som ridtjej under livet. Maddes kompis ska hyra en av hästarna istället, men de har ju ett stall att ställa den i. Det har inte vi. Så skulle man kunna galoppera o hoppa obehindrat, Madde har ju precis börjat med detta. Ska ju ha något kul kvar till nästa år också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0