Nazar på när o fjärran

http://web2.nazar.se/narochfjarran

Den 16 april kommer man att visa från Pegasps World på när o fjärran. Det var där vi var förra året.
I år blir det Pegasos Royal i två veckor.
Tittar man på priset så ser detta extremt dyrt ut, men jag vet vad man får för pengarna.
Bara handduksservicen, gratis solstolar, maten o drickan i sig gör ju skillnad. Lägg sedan till allt annat som ingår, aktiviteter så man knappt hinner sitta still, om man vill så klart. Vattenpolo, aerobics, step up, vattengympa, barnklubb med aktiviteter, karate, gipsfigurgjutning. Vattenrutchkanor o egen barnresturang
. Mat, i stort sett dygnet runt finns det något, dessertbordet är en wow upplevelse, om man som jag älskar sötsaker. Jag kan prata mig varm om detta. Hoppas repotaget på onsdag verkligen visar rätt sida av detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0