Massage + möte

Då vi var hemma 5 på morgonen var vi inte speciellt pigga vid 10 när faster ringde o väckte oss. Visste ju att det var jag som skulle vara hemma kl 14 så vi satte lite fart. Hann i a f få massagen som jag kom för. Il fart till Ljungarum o så passerade vi eko-hallen på hemväg. Köpte nya krukor igen till köksfönstret. Rosa! Nu börjar det likna något.
image20Ett sånt här fick följa med hem oxå, har inte börjat än, ska se om jag orkar i em.
Väl hemma hann jag plocka upp de nya krukorna.sen va det dags att dra igen. Årsmöte med byalaget. Som vanligt välbesökt!!! Haha, 5 personer utöver styrelsen. Timmarna gick ändå. För prata kan vi, vi som kom.

Åkte hem o såg 27 dresses på kvällen men M. + Madde.
Om 27 Dresses:

Jane är en romantisk och totalt osjälvisk kvinna som varit brudtärna inte mindre än 27 gånger och hennes egen lycka tycks inte finnas inom räckhåll. När hennes lillasyster, Tess, börjar förbereda sitt bröllop med Janes chef börjar dock Jane omvärdera sitt "alltid-brudtärna-liv"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0