MAS

Blev väckt av psf vid 10 idag, kom hem 5 imorse, varför ens testa o ringa? Turen det gällde var på Onsdag nästa vecka, så lång framförhållning brukar han inte ha i vanliga fall.

Yes! Äntligen kom då schemat för maj.
Sista veckan på jobbet.
Första turen Tisdag-Onsdag- Stockholm- helt ok, köra upp, sova o så pass hem, det roliga är att i slutet på den turen ligger det MAS-medarbetarsamtal. Har inte haft detta på de 3 år jag varit anställd, slutar på jobbet 3/5. Skrattretande.

Jobbar kristiflygare torsdagen- Jönköping ett antal gånger + växling.... Skulle inte tro det!

Malmö-Helsingborgs turen fre 20- lör 21, kan det bli ett bra avslut? Njae. Jo, det kan få gå.
36 timmar utlagt o sedan när jobbar jag fulltid?
Skulle ju få två dagar ledigt volontärtid oxå, var tog de vägen?
Bäst att knopa ihop ett mejl. Skulle ju avsluta på ett bra sätt tänkte jag ju, men det är ju svårt när de ställer till det så här.
En arbetsledare har i a f ringt idag o sagt att jag är välkomen tillbaka om jag ångrar mig. Det var skönt att få höra.

Tycker ju fortfarande inte att det är jag som krånglar, har ju rätt allmäna krav.
Jobbar 75% av 36 timmar dvs 27 timmar i veckan, vill inte ha växlingsturer, inte jobba tisdagseftermiddag 16-17o onsdag kväll 19-20,30. Jobbar gärna söndagar, då det innebär en ledig vardag med barnen istälet. Hellre långa turer, då jag långpendlar. Hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0