Hektiskt

Ungar skjutsades till skolan kl 08.00.
Hem göra sig i ordning.
Till Linköping. kl 10.00. Möte... Bära in skåp. De var otroligt smala- hur ska man få plats?
Info- ja vad var det för info. Ingen vet någonting- ungefär så- planerna är många o stora men inget är helt klart.
Träffade många nygamla ansikten. Superkul! K.D. jobbade i My när jag började o har varit ifrån detta i ca 7 år.
A-K J jobbade i NR, blev arbetslös när det lades ner o hade varit sedan dess. Å ? vi bara tittade på varann o sa nämen...
Vi tre tjejer som startar kursen 5/5 blir nog kalas ihop. Å + H o jag alla tre tjejerna på ca 150 cm!

Hem - omelett- Bx -bankomat för att betala ridlägret. Ridning- hem- mat.
Massor av samtal fram o tillbaka med jobbet under tiden. Vill att jag ska få med en V5 hem inatt. O jag vill veta allt innan. Var hittar jag den? Nr? Hur får jag fram den?  Okej jag begär lokalt där, men sen då, kanjag avgå där ifrån? Måste jag köra radio in på ett annat spår där jag kan avgå ifrån, gissar jag.. Vem lägger i transport? Väl framme? Vart hur när? Shit vad jag hatar att inte veta allt!!!!!

Tur att jag lyckades snika till mig en senare tur idag så jag har hunnit allt. Men hade jag inte gjort det så hade Erica fått slita med denna V5 i natt istället.

Nu ska ja hoppa i kläderna o iväg till Hallsberg.
 
Hoppas på att få sova till 14 imorgon. Minst!

Kommentarer
Postat av: leia

oj...det var inte den lugnaste av dagar du haft idag...
hoppas du får sova ut lite iaf .

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0