Förmiddagen

Vart tog den vägen?
Skulle ju hinna massor.
Blev sittandes- då jag jobbade igår, var det ju en del bloggar man ville läsa, o så nyheterna o lite facebook.
E. ploppade upp o hade långtråkigt gissar jag, så endel chatt blev d oxå.
Fick en förklaring på ett spel. Hm nördar på jobbet visste jag att det fanns men detta tog priset. Att leka tkl?

Har i af gett mina blommar lite vatten, hoppas d överlever en stund till nu. Inte för att ampelliljor är speciellt vackra, men de är gröna o fyller bra och tåliga.

Kommentarer
Postat av: Erik

"Hm nördar på jobbet visste jag att det fanns men detta tog priset. Att leka tkl? "

En av de roligaste citaten jag läst på länge =) Komik på hög nivå det här =). Tackar!

2008-04-07 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0