Buttericks, skrattkammaren, Gray´s, Eksons

Insåg när jag kollade efter hattarna

på Buttericks hemsida att den ena modellen var tillfälligt slut, dessutom blir det nog billigare att beställa än att gå dit o handla. Lite komiskt.
Fanns ju någon liknande affär, men det är ju så himla långt att gå dit. Hittade ännu en som är billigast.
När jag kollade kartan så sa mig mitt inre att där i närheten vet jag en annan kul affär.
Gray´s låg tidigare på Odelgatan 36, men har visst bara webbutik numera, ev kan det finnas en i Malmö?
Klicka för att förstoraOm man skulle testa att servera detta hemma? Jag anser ju då inte att det är en fullvärdig måltid, men som mellis kanske. Barnen, där jag var Au Pair, älskade ju detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0