Brandlarmet 3

Ville ni ha förklaring oxå kanske?
Jo, de som jobbade hade glömt att stänga av larmet. De gjorde någon form av bygg jobb, våningen under där jag skulle sova.  Deras arbetsledare brukade stänga av det på vardagarna, men han var inte där då det var lördag.
Som om det kändes tryggare- att veta att det stängde av larmet medan de jobbade, med något som ibland drar igång larmet.
Hörde denna konversation efter frukost, mellan rädningstjänsten på plats o receptionisten. Sen efter att de då stängt av larmet skulle jag gå o sova i rummet ovanför där de höll på. Ja vad det gick bra.

Kommentarer
Postat av: Erica

ja jag börjar bli lite lätt hatisk mot byggarbetare. Dom håller på och renoverar resturangen under mig och börjar hamra och borra klockan 7.30 på morgonen. Jag är väldugt trött på måndagarna kan jag säga =)

2008-04-20 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0