blev kvar

Hade lovat att Emil skulle få vara hos oss som idag. Då de var här igår, tyckte vi det var dumt att fara fram o tillbaka med honom, så han fick bli kvar. Han lyckades väcka oss 5.45. Känns som om jag är lite sliten. Barnen fick åka med M. idag igen, han skulle på möte o åkte vid 8. Jag o Emil har myst o kastat boll o kört bil. Gick ut vid 9.30. Städade upp lite på tomten medan han grävde i sandlådan. Vid 10 såg han ut o vara trött så då tog vi vagnen o gick runt samhället + bort till skolan o tillbaka igen. När vi kom tillbaka parkerade jag honom här utanför, så började det regna lite smått, så tog in vagnen på altanen, då kom en häftig hagelskur, så han vaknade av ljudet. Hann väl sova ca 1,20 tim. Nu blåser vi ballong istället. Ska strax ge oss lite mat. Linus kommer från skolan om en stund oxå. Så han kan busa med Emil en stund.
De byter tak på sitt hus, passade ju bra när jag var ledig att han kunde vara här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0