Bilen

Var o visade upp min bil för intresserade köpare ikväll innan jobbet.
De skulle fundera o återkomma. Skulle t o m få ett besked om de inte var intresserade. Fick även deras nr.
De hade ju bemödat sig med att leta upp mitt, då jag tydligen missat detta i annonsen sista gången. Bara att hoppas nu då. Vore väl underbart om man någon gång kunde bli av med den.
Alternativet är ju att sälja en av de andra två. Jag kan nog tänka mig att åka i denna. Måste nog fundera i dessa banor om detta inte funkar nu heller. Jag får nog avstå från att åka bra bil ett tag. För M. kunde inte göra d. Jag har ju bara 8 mil enkel o han 5 km. Jag kanske skulle ta o cykla? Bra med motion skulle jag i a f få.
Nä, håller nog tummarna på att få bilen såld istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0