Bilarna

Då jag anser att vi inte längre kan äga tre bilar o det verkar vara svårt att bli av med Renaulten, så måste vi ta ett beslut.
Vill ju helst ha 45 000 kr för Renaulten i a f. Så tack Ida för budet, men 1000 kr räckte inte så långt.
Kollade ju med Rejmes i fredags vad vi skulle få  ge mellan vid inbyte på en volvo + renaulten. Lite dåligt bud från dem tyckte jag nog.
Så nu slängde jag ut en annons på båda volvobilarna. M är skitsur då han vägrar sälja sin!
Så nu är det bara att hoppas på att min går först. Jag får väl åka renault sen, spelar inte mig någon roll egentligen, den funkar ju bra den med. Jag behöver inte 200 hk, Vill gärna ha mitt körkort kvar hedan efter. Så han kan ta sin T4. Jag ville ju byta till en flexifuel, för att åka miljövänligt, men den har visst bara 125 hk, då går det inte att dra husvagn tydligen enligt M. Så då måste vi ha kvar hans bil att åka på semester i, i vad låg vinsten då att byta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-27 @ 10:42:43
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: jenny

ha en bra dag =)

2008-04-27 @ 11:30:34
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0