Är vaken, gym?

Jo, jag är vaken har bara inget intelligent att sriva om då jag är trött, trött, trött.
Läser mest andras bloggar o kollar runt lite.
Posten är hämtad o det var bara ett kontobesked från Aktieklubben på jobbet.
Linus var så trött imorse att jag trodde han skulle få bli hemma. Mutor funkade tillslut, så om han kommer ihåg det så blir det väl simhallen en sväng i eftermiddag. Lagom slappt om man ska jobba i natt. 
Ska nu kolla upp vad Nautilus har att erbjuda, där nya jobbet har avtal. 
Gym antar jag, inte riktigt min grej, har testat ett par gånger men hittar inte motivationen. Promenader i friska luften passar mig bättre, på mötet i söndags pratades det om att rusta upp elljusspåret igen. Det vore ju något, kanske lite löpning kan komma till då.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jag har ränta på alla mina skuldor tyvärr. Csn-lånets räkningar har ju dock inte börjat komma ännu.

2008-04-04 @ 12:32:10
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0