A6 + party

Vi gick nog på A6 i en timma ungefär, sen var vi helt slut så himla mycket folk!
Köpte med oss mat från MC D. o for hem till Catrin.
Delade en cider o sminkade oss o provade kläder. Jag hade ju packat 4 olika... C. hade problem att välja färg på toppen.  Vid 19.20 kom i a f Stina o hämta oss, lr hennes kille var det väl eg, för det var han som fick vara snäll o skjutsa oss genom stan. Jag blev illamående i bilen, lite dåligt med sömn, stress o 1/2 cider räckte visst för mig.
När vi kom till Kinna lånade jag hennes säng i 20 min. Ha ha va bra jag är, sängliggandes innan förfesten. Värsta huvudvärken o frossa. Repade mig tack o lov. Tanken var att vi 4 skulle sitta hos Kinna o prata o ta lite. En tjej till ringde så hon dök oxå upp en Carro till.

Carro, Jag och Stina.Catrin o Calle.Några av de andra som dök upp.


Sen ringde Lina o undra om hon o brodern Erik med polare kunde komma. Sure! Lina o Erik dök aldrig upp, men Eriks polare gjorde det, 5 tjejer 7 killar totalt blev det. Försökte börja röra på oss vid 23 för att ta oss in på något ställe, lönehelg är det ju alltid mycket folk.
Valde tillslut O´learys
Jag o Calle, en av småpojkarna som dök upp hos Kinna. Brandman till yrket, kolla överarmarna, inte bäst bilden på dessa, men..
Jag o Kinna. Hon tycker att hon ser ut som en jätte i förhållande till mig, Kamravinkeln kanske inte var den bästa för henne, visst är hon längre men inte så här mycket större.

Tror vi var sist ut från stället. Blev pizza på 12:an efter. Sist ut där ifrån oxå. Så taxi hem till C. Stina drog någon gång tidigare. Vi hade i a f en toppen kväll. I o m att vi blev ett helt gäng tog vi upp nästan hela dansgolvet där uppe där de spelade schlager o sånt. Så himla kul!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0