3.40

Ingen vettig tid att gå upp det vill jag lova. Tåget i tid oxå, så bara att snabba på.
Blåljusen i bakspegelen efter Sunnhultsbrunn oroade lite, men visste ju att jag inte körde för fort då jag fastnat bakom en lastbil o hade ytterligare en framför o inte såg någon anledning att påbörja omkörning. Men polisbilen hade bråttom. Orsaken dök strax där efter upp. Fullt med polisbilar o brandbilar, på en gård strax innan Aneby.
Nu har jag i a f klarat av den värsta delen av dagen. Ska nu ta o gå upp mot stationen i Hallsberg o ta ett tåg mot Stockholm. Sova hela vägen...
Sen blir det nog en stund på stan innan vilan.
Har rast 12-19. Sen ska jag köra hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0