27

27  stadiga läsare denna gång, som kom tillbaka efter blogg avbrott. Va nyfiken man blir på vilka dessa är. Särskilt som ingen kommenterar. Har ju en aning om ca 10 st. Vilka är ni andra?
ok, jag förstår oxå att det inte alltid är samma personer, men jag landar runt denna siffra hela tiden även om det varierar lite grann.

Dansade igår kväll, var inte så många utan bara 5 denna gång så vi fick kämpa hårt. Kläderna till mamma/barndansen hade kommit, superfina. Den svart vita toppen var som jag misstänkte samma modell som den svarta jag köpte i lördags. 
Läste för Madde o somnade såklart där igår igen, M. hade ställt mitt mobillarm på jobbmobilen o lagt in i morse. Linus var svårväckt, tror ändå klockan inte var mer än vanligt när han somnade, dvs 22.20  hm, jag vet, sent men hur gör man då för att få dem att somna tidigare?

Har nu skjutsat iväg barnen till skolan, fixat mitt kaffe. Ska sätta fart o ta mig till Linköping, prova ut nya uniformen o snacka lite med dem där.  Tänkte ev hinna en sväng på stan oxå, lite tråkigt alldeles ensam som vanligt. Behöver dock tyg till ett nytt drapperi i hallen. Någon har "råkat" klippa sönder det som vi har nu mitt på.
Ska vara ett kraftigt tyg för att på sommaren hålla värmen ute från huset o på vintern få värmen att stanna inne.
Har ju glastak med energiglas i hallen så vi värmer ju inte upp där, mer än med golvvärme. Mitt ljusterapirum. Så underbart.

I eftermiddag ska vi få Madde till Tandläkaren, hua, hur det ska gå till vet jag inte, mutor? Inget som lockar, för hon får väl allt ändå? Vad gör man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0