2 turer kvar!

Om allt går som jag planerat är det bara två turer kvar tills det blir nytt jobb.
Förhoppningsvis blev min tur på torsdag 1 maj inställd. Hade hoppats på besked under dagen men det var visst att begära förmycket.
Var till Stockholm en sväng igår, var uppe vid 4.30. Sov en stund o tog sedan taxi in till centralen, hade gärna åkt pendel men har inte fått några nya bijetter så då fick det bli taxi. Vårt företag har i a f avtal med taxi att vi ska åka miljöbil där det finns. Kanoners tycker jag.
Hann en sväng på stan innan det var dags att sätta sig på X:et o fara hemåt. Hittade en almanacka, som jag letat efter ett tag nu. Dessa ska man visst köpa vid årsskiftet, missade totalt det då min gällde fram till mars. Filofax för ca 300 är nog inget alternativ för mig, kan inte hålla reda på den i flera år, skulle säkert tröttna på den oxå. 
Solglasögon a la pilot silvriga med spegelglas hittade jag oxå, vi ska ha dem till Top Gun dansen. 
Har nu en tur kvar till Stockholm, en till Helsingborg/Malmö. Ändrade ju sökningen drastiskt inför sista sökningen för att få lite storstadsturer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0