Uppdatering

En vecka har gått igen. Vad har jag gjort sen sist?
Jobbat o sovit i stort sett. Lite facebook där emellan. Superlätt att fastna där. Finns ju hur mycket app. att lägga till som helst. Svårt bara att hitta folk. Alltså, jag har haft tre st Anna Andersson i mina klasser jag gått, hur hittar man dessa? Kollat runt o lagt till mig i massa passande grupper.

Tillbax till veckan som gått då.
Jobbade natten mån-tis hemväg. Sov tisdagen. Ridning och ungdomsgårdsansvarig.
Onsdagen gled jag nog mest runt, fortfarande i dvala. Var nere o städade av Ingemarsgården, sen jag missat mötet i lördags med grabbarna som hyrt.
Dansade. Åkte o jobbade 23-15.
Fritishämtning, lämnade Madde på dansen.
I fredags handlade jag på förmiddagen. Mogge ringde o hade ingen svart slips o skulle på begravning, så det blev Dressman en snabbis. Sen ut o lämna slips o ta med Emil hem. Han somnade i bilen som beräknat. Sov en timma. Linus kom o vi åt lite lunch. Lekte inne en stund fram till banandags. Efter den gick vi till lekparken. Madde var med, men TV´n drog. Emil o jag fortsatte runt samhället istället.
Sen följde en seg timma inne. Innan det var dags att börja med mat. Mogge o A-L kom o sist Mattias. Åt, glodde på TV.

Lördagen skulle jag upp 04.50 för att åka senast 05,30. Gick bra, var på jobbet i god tid tyckte jag. Tog ut papper 10 min innan jag började o ringde ett samtal vid lok 3 min innan tiden för att börja var inne. Fick byta lok, så att jag kunde ta det yttersta. Det hade dessutom radiostyrning så att det skulle gå fortare att göra bromsprov. Tyckte att jag jobbade på bra o det flöt. Ändå räckte inte tiden till! Fattar noll. Åkte 4 minuter sent. Klarraporterade efter jag åkt iväg, då jag ansåg att det är viktigare att komma iväg fysiskt, rapportera i datorn känns för mig inte lika viktigt, så det står - 6 där ser helknäppt ut. Slutresultatet av detta blev -32 i Göteborg.  Skulle jag alltså ha kommit ännu tidigare på morgonen för att komma väg i tid? Gör alla andra det? Vad gjorde jag för fel? Vad hade hänt om jag skulle fått gå 2,4 km i stället fr som nu 1,2 km? Hur lång tid hade inte det tagit?
Ja ja fram kom tillslut i a f.
Åkte till hotellet o sov en timma, sen öppnade relaxen...
tar det sen med bilder..
Var på hemväg vid 17tiden. Hemma 22,30. 
Söndagen tog Mattias barnen med till Linköping för att köpa skor. Så jag sov o tog det lugnt. Gjorde ansiktsmask o fixade naglar. Sen var det dags att åka o jobba igen. Sov ett par timmar i Hallsberg när jag kom upp. Kaffemaskinen där var trasig så det var rätt folktomt, alla passade väl på att sova.
Hemma vi 06, somnade i samma sekund som Mattias gick upp. 
Var med Madde hos tandläkare på eftermiddagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0