okej, jag har överlevt

I a f en dag avklarad. Visst är det pest o pina men med gott sällskap gick det bra. Å. har inte kört så hårt med mig idag utan förklarat lugnt o det har fått ta sin tid. Han missade dock sin middagslur. Det var mycket att göra hela tiden, kunde kanske gått lite snabbare om båda varit vana o vetat vad var och en ska göra.
Dock är det en dag imorgon oxå. Jag har grym träningsvärk av att hoppa upp o ner från vagnar o hänga koppel. Mötte den jag ska åka med imorgon innan jag gick hem. Han bad att jag skulle komma pigg o utvilad imorgon så han kunde sova i hytten hela dagen! oki, är det så det blir? Ska ju i o f s fixa detta själv på måndag så det kanske är bästa sättet att lära sig. Bäst att sova snart för imorgon blir det upp tidigt som 17 o sen en låååång dag.


Mattias har varit ledig. Varit i stan o köpt en mobil till sig oxå. Han kunde inte hålla sig längre. Han skulle ju vänta lite. Då han aldrig ringer o absolut inte behöver en ny.
Han har tagit ner Maddes våningsäng. Hon fick ju ny i söndags. Så nu står den gamla i hallen... undra hur länge vi ska snubbla över den där?
Fixat ridningen. Men släpade med sig Linus dit. Det har ju jag slutat med. Bättre han får va hemma ensam en timma. Han behöver öva på det.
Ja ja, får väl vara nöjd att han tillslut, efter många suckar fixade så han o A kunde byta. Han hade eg tänkt att vara ledig måndagen som var min lediga dag. Förstår inte riktigt det tänket.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vad köpte brorsan för mobil då? ;)

2007-09-05 @ 18:46:44
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0