tröttis2

Är bara så trött att jag inte ens orkar dela med mig av mina dagar.
Häder inte så mycket roligt här. Jobbar o sover mest.

I morgon är det öppet hus i barnens skola så vi får släpa oss upp o gå dit 8.20-12.
Mor o far drar till Turkiet imorgon eftermiddag. Avundsjuk jag blir. Vill oxå åka iväg. Det ställer ju till vår vardag hemma oxå, när de inte finns här. Blir en riktig strul vecka nästa vecka igen. Som om vi inte haft nog av det.

Lovet kom ju tack o lov Emelinda o räddade oss. Tack för hjälpen!!!

I tisdags fick barnen dock sova hos Mor. Jag jobbade från 22 på Måndagen till 23 på Tisdagen. Mattias var på konferens i Norrköping. Var hemma vid 00.10 sov o upp 07 för att hämta barnen o skjutsa dem till skolan i onsdags. Jobbade sen onsdags natt kunde inte för mitt liv sova torsdagen trots att jag var supertrött. Jobbade nu natten som var. Stupade i säng 07 i morse. Har inte blivit människa igen sen dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0